czwartek, 16 kwietnia 2015

Rozdział 58- Wyjaśnienia

Bardzo was przepraszamy za tą dosyć dużą przerwę ale wynika to z tego okrepnego okresu. W tym momencie ja jak i Samara przygotowujemy się do Egzaminów Gimnazjalnych, które są już za nie cały tydzień ( to już we wtorek ;__;  ) potem na początku maja wycieczka klasowa, ja ( Angel :P ) idę na ślub, potem bal gimnazjalny, wyniki konkursu ogólnopolskiego i po prostu dużo tego i coraz szybciej dopada nas stres! :( 

 Mam szczerą nadzieję, że rozumiecie, iż w tym momencie po prostu wolimy czas wolny przeznaczyć na próbę powtórzenia sobie materiału z trzech ostatnich lat niż pisać. 
Już na początku Maja ( gdzie w pierwszym tygodniu ) powinny systematycznie pojawiać się kolejne rozdziały.

Jeszcze raz przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość jak i prosimy o wybaczenie- mogłyśmy wcześniej o tym napisać.

Gomenasai! 

4 komentarze:

  1. Więc jak wam poszła część historyczno-polonistyczna?
    (pyta bo też dzisiaj pisała) Jutro jest najgorsza część ;---;
    *straszna melodia* Matematyka...
    Życzę wam dużej zdawalności i mało stresu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie was zaniedbujemy, przepraszamy :( pisałaś to dobry miesiąc temu ale co tam :P osobiście uczyłam się jedynie do biologii i histy ( tak osobiście, bo powtórzenia w szkole się nie liczą) a i tak najlepiej poszła mi matma ( u której słabo tak u mnie ) i polak. O języku nawet nie wspomnę. Samara ma podobnie :) mam szczerą nadzieję, że sama również świetnie napisałaś by zdobyć jak najwięcej punktów do wymarzonej szkoły :3

      Usuń